Bransoletki z perełek

14.04.2014

Koraliki przypominające perły rozkochały mnie w sobie na amen. Jak narazie są najczęściej wykorzystywanym przeze mnie materiałem i czuję, że prędko się to nie zmieni ;)

Ta bransoletka była moją pierwszą. Była prosta w wykonaniu, zajęła mi około godziny. Następna, jako że już wiem co i jak, na pewno zrobiłabym szybciej.





A oto moje drugie dziecko. Tu już byłam mądrzejsza, bo zakupiłam żyłkę, a nici wykorzystywane są już tylko do szycia. Tu nawijanie koralików było bardzo pracochłonne, ze dwie godziny bym potrzebowała na wykonanie jeszcze jednej.






W każdej zapięcie typu federing ze srebra najwyższej próby.

1 komentarz:

  1. Bransoletki z perełek, na żywo wyglądają naprawdę rewelacyjnie!
    Świetna robota, powinnaś zacząć je sprzedawać!

    PS.
    :*

    OdpowiedzUsuń