SAMA NATURA

12.12.2014

Poranek kilka dni temu zapowiadał się całkiem normalnie, jak każdy inny, gdy mam wolne i siedzę w domu. Jak gdyby nigdy nic poszłam przed południem otworzyć mamie bramę, ponieważ jechała do pracy. I oniemiałam. To, co zobaczyłam, było cudowne, zapierające mi czasem dech w piersiach, no po prostu sama natura! W nocy zrobił się spory mróz, który rano na roślinach wyglądał wprost cudnie... Zaraz wróciłam do domu po telefon i chodziłam po ogrodzie 'cykając foty'. Mam nadzieję, że jesteście na przyrodę równie wrażliwi jak ja, bo po prostu poczułam nieodpartą chęć podzielenia się tym z Wami. :)















Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona.
Przy okazji, zapraszam na mojego Instagrama! :)





2 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjęcia, spodobały mi się :)
    swoją drogą baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, ja własnie najbardziej lubię zdjęcia drzew, liści i natury:)

    oczywiście obserwuję i zapraszam do sb

    nomadiccabbage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń